Highlight, this, with, internet, explorer, shit, IE, truly, is, evil
views: 336*



Do what it says.
Mar 6th, 2011quote
I highlighted it with Safari. No dice.
Mar 6th, 2011quote
opened up IE just to do it, pretty clever
Me likey
Mar 6th, 2011quote
GAHHH that freaked me out :<
Mar 6th, 2011quote
nice. if you scroll down with fire fox you can kinda see it
Mar 6th, 2011quote
if using a mac hit Control Option Command 8. that will invert your screen and you can see it
Mar 6th, 2011quote
Well, that was startling.
Mar 6th, 2011quote
i don't c it, what's it supposed to be?
Mar 6th, 2011quote
That is amazing
Mar 6th, 2011quote
I can sorta see it, but highlight doesnt work
Mar 6th, 2011quote
quote:
if using a mac hit Control Option Command 8. that will invert your screen and you can see it

it looks a lot better in IE
Mar 7th, 2011quote
CYCLOPS.
Mar 7th, 2011quote
I still don't see it. What does it look like
Mar 7th, 2011quote
wait whats highlighting gonna d....oh gawwd
Mar 7th, 2011quote
quote:
I still don't see it. What does it look like

the upper half of her face becomes dark and she has one evil looking red eye and a smile to go with it
Mar 8th, 2011quote
I went all the way to Internet Explorer (Why i have this on my computer at all i'll never know) just to highlight this shiz. When I finally do. Ooh. Her face is shrouded in profile. Registers on my creepydar about as much as when someone with a Fedora looks at you funny.

Come on Creepybot. Try harder.
Mar 8th, 2011quote
Looks hotter when highlighted. :/
Mar 8th, 2011quote
it wont freaking work! im on ie and when i highlight the image it doesnt do anything but make everything gray.
Mar 8th, 2011quote
quote:
it wont freaking work! im on ie and when i highlight the image it doesnt do anything but make everything gray.

try scrolling thats what happened to me. then i scrolled. and then pooped a little
Mar 8th, 2011quote
I highlighted it but didn't see anything.
So I leaned forward a bit.
Suddenly the NY Empire Building came out of my ass.
Mar 9th, 2011quote
Maybe I'm jaded, I give the image 5/10... I've been on gurochan too much.
Mar 9th, 2011quote
If your on a mac, drag this picture to your desktop, open it in preview, go to image correction, and turn up exposure until you shit brix.
Mar 9th, 2011quote
Ok i tried everything, chrome, firefox, ie, i highlighted it, inverted the colors, scrolled, everything, someone screencap this and show me the scary side of this because i cant find it
Mar 11th, 2011quote
I'm using Google Chrome.

Problem?
Mar 12th, 2011quote
http://i52.tinypic.com/2rho0uw.png

's what it looks like when the colors are inverted.

not how it's supposed to be, but still pretty freaky
Mar 13th, 2011quote
you can also highlight it and scroll around until it's gray, then tip the screen forward
Mar 13th, 2011quote
awesome
Mar 14th, 2011quote
I can't see anything, and I'm using IE.
Mar 17th, 2011quote
ahh shes so cut....wtf is that
Mar 25th, 2011quote
If you highlight it with IE, look very closely at her face and she has a demon-like face but it is very transparent with the rest of her face
Mar 28th, 2011quote
If you look closely before highlighting..you can barely see the demonic eye.
Apr 9th, 2011quote
I didn't see it until I scrolled down a little. Try that, might help those of you who can't see it.
Apr 15th, 2011quote
i cant see whats so creepy, even when i used internet explorer
Dec 16th, 2011quote
I'd be slightly more creeped out by the "one red eye and evil smile" thing if it wasn't so dang overdone.
Dec 20th, 2011quote
highlighted with IE... Nothing more than without highlighting. Anything possible to do with photoshop to see it?
Dec 20th, 2011quote
Wasn't worth it...
May 6th, 2012quote
I am using Explore it dosen't work T^T
May 17th, 2013quote
Nope, not working whatever I try. Pity.
Oct 17th, 2013quote




next image
previous image
share on facebook
+18